Cărți Jackpotfise

FAQ

Înregistrare

Î: Mi-am pierdut parola. Ce trebuie să fac?

R: Vă rugăm să accesați link-ul „Ați uitat parola?” localizat in fereastra pentru intrarea în cont. Parola va fi trimisă către adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului. Verificați folderul „spam” sau „junk” dacă nu ați primit email-ul după câteva minute de la cerere.

Profil

Î: Cine poate crea un cont?

R: Orice persoană cu vârsta de peste 18 ani (inclusiv) poate crea un cont la WINBET Online. Utilizatorul are dreptul să folosească numele de utilizator și parola aleasă de acesta (cu condiția ca aceste detalii să fie unice) și să nu împărtășească detaliile lor de conectare cu nicio parte terță, precum și să informeze imediat operatorul în cazul în care există orice presupus acces neautorizat.

Î: Ce informații voi putea accesa în contul meu?

R: În profilul dvs. veți avea acces la informații în timp real cu privire la soldul, istoricul activității, depozitele și retragerile, împreună cu statutul acestora precum și câștigurile și bonusurile dvs.

Î: Cine poate vedea informațiile din contul meu?

R: Contul dvs. și toate informațiile conținute în acesta - datele de înregistrare, depozitele, retragerile și toate detaliile aferente vor fi accesibile dvs. și angajaților online autorizați WINBET. Puteți găsi mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal în pagina Politica de Confidențialitate și Securitate.

Depuneri și Retrageri

Î: Ce înseamnă o depunere la WINBET?

R: O depunere reprezintă suma creditată contului dvs. pe care ați ales să o încărcați pentru a juca. Odată ce ați făcut depunerea, veți avea opțiunea de a alege cât să pariați pe fiecare joc.

Î: Îmi pot schimba moneda contului sau pot depune de pe un cont/card în altă monedă?

R: Nu puteți schimba moneda contului. Se pot accepta depuneri de pe conturi în alte monede, dar instituția dvs. bancară ce a emis cardul/contul poate percepe taxe de conversie valutară în acest caz. Vă rugăm să verificați cu emițătorul cardului înainte de  a face o depunere.

Î: Prin ce metode pot face o depunere?

R: Puteți face o depunere folosind una dintre metodele afișate în pagina de plăți.

Î: Unde îmi voi primi retragerea de la WINBET?

R: Vă veți primi suma retrasă în contul dvs. ales în momentul cererii de retragere. Puteți solicita retrageri doar pentru portofele / carduri cu care ați făcut cel puțin o depunere.

Î: De ce nu pot retrage? Primesc un mesaj pentru verificarea contului dar el este deja verificat.

R: Cel mai probabil contul dvs. nu este verificat. Documentele necesare pentru fiecare metodă de retragere sunt

Winbet CashPay:

  • Cartea de identitate

Card Credit/Debit:

  • Cartea de identitate
  • Copiile față/verso ale cardului folosit. Dacă ați folosit mai multe carduri, copiile sunt necesare pentru fiecare card în parte. Vă rugăm să lăsați vizibile primele 6 și ultimele 4 cifre precum și data expirării și numele de pe card. Codul CVV de pe verso trebuie să fie acoperit pentru siguranța dvs.

Skrill:

  • Cartea de identitate
  • Captură de ecran din contul dvs. Skrill prin care să reiasă că acesta este verificat și informațiile corespund cu cele din cont

 

Î: Care sunt sumele minime sau maxime pentru depuneri și retrageri?

R: Sumele diferă în funcție de metoda selectată. Vă rugăm să verificați metodele afișate în pagina de plăți.

Î: Pot anula o retragere cerută?

R: Dacă retragerea este încă în procesare și nu a fost aprobată/trimisă de către WINBET către banca procesorului de plăți, atunci veți putea să o anulați. Puteți vedea statutul retragerilor dvs. în meniul de plăți din profilul dvs. Dacă vedeți cererea de retragere ca fiind „în procesare” atunci veți putea să o modificați sau anulați, iar fondurile vor reveni în contul dvs.

Î: De ce depunerile cu cardul sunt procesate instant dar retragerile durează până la 3 zile lucrătoare?

R: Retragerile cu cardul sunt procesate de către instituțiile financiare pe teritoriul României în 1-3 zile lucrătoare. Aceasta este o practică standard a majorității băncilor și nu este sub controlul WINBET.

Î: Nu mi s-a putut procesa retragerea din cauza băncii emitente. Ce pot face?

R: Pentru a evita întârzieri în procesare vă recomandam să nu folosiți carduri CREDIT pentru cererea retragerilor. Acestea sunt de cele mai multe ori restricționate pentru virarea banilor de către instituțiile financiare emitente. Pentru a remedia aceasta problema va recomandam sa folosiți carduri DEBIT la retragere.

Î: Pot depune cu un card de CREDIT?

R: Da, puteți face depuneri cu un card de CREDIT. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că dacă alegeți sa cereți o retragere pe acest card, aceasta poate fi respinsa de către banca emitentă.

Î: Am o limită saptămânală/lunară pe cont. A trecut o săptămână/lună. De ce nu pot să depun?

R: Limitele sunt de tipul "rolling limit", din acest motiv acestea nu se resetează la începutul unei săptămâni sau luni, ci la 7 respectiv 30 de zile în funcție de momentul în care ați făcut o depunere.

Exemple:
Limită săptămânală

  • Aveți o limită totală de 100 RON pe săptămână:
  • Faceți o depunere de 50 RON Luni la ora 18:30 și o depunere de 50RON Vineri la ora 9:50. Ați atins limita și nu mai puteți depune
  • Săptămâna viitoare, veți putea face o depunere de maxim 50 RON în următoarea zi de Luni după ora 18:31. Dacă ați făcut o depunere de exact 50 RON, veți mai putea face o depunere de maxim 50 RON începând de Vineri 9:51.


Limită lunară
I.

  • Aveți o limită lunară de 1000 RON setată pe luna Martie
  • În timpul acestei luni depuneți prima dată pe 5 Martie ora 10:15 suma de 70 RON
  • Continuați până la epuizarea exactă a limitei de 1000 RON la data de 17 Martie
  • Următoarea depunere o veți putea face pe 4 Aprilie ora 11:16, în valoare de maxim 70 RON, la 30 de zile de la depunerea inițială. Următoarele depuneri se vor elibera în aceeași ordine.


II.

  • Aveți depuneri de 3000 RON în această lună (unde o lună = ultimele 30 zile)
  • Setați limită totală de 1000 RON pe lună
  • Limita este mai mică decât suma totală depusă în această lună, drept urmare nu veți putea depune până când suma totală a depunerilor este mai mică de 1000 RON în ultimele 30 de zile.
  • Deci dacă ați depus 500 RON în prima săptămână, 1500 RON în a doua, 500 RON în a treia, 500 RON în a patra, observăm cum limita de 1000 RON setată este atinsă în săptămânile trei și patru. drept urmare, în săptămâna trei a lunii următoare veți putea face depuneri în continuare.

 

Î: Cum se face o depunere cash?

R:

  • Veniți cu buletinul în una din locațiile disponibile menționate mai jos:
  • Oferiți casierului din locație numele de utilizator, buletinul și suma pentru alimentarea contului

Nr. Crt.

Denumire Locatie

Adresa

Program

1 WINBET Basarabia Bd. Basarabia nr. 170-176, Sector 2, Bucuresti 06:00 - 23:00
2 WINBET Unirii WinBet Sala de Jocuri, Bd. Corneliu Coposu, nr. 2, Complex Unirea II, Aripa Calarasi Sector 3, Bucuresti 06:00 - 23:00
3 WINBET Giurgiului WinBet Sala de Jocuri, Sos. Giurgiului nr. 94, Sector 4, Bucuresti. 06:00 - 23:00
4 WINBET Mihai Bravu WinBet Sala de Jocuri, Sos. Mihai Bravu, nr. 139-145, parter, spatiu comercial lot 2, sector 2, Bucuresti 06:00 - 23:00
5 WINBET Camil Ressu WinBet Sala de Jocuri, Camil Ressu, nr. 62, bl. 1D, parter, sector 3, Bucuresti 06:00 - 23:00
6 WINBET Drumul Taberei WinBet Sala de Jocuri, Str. Drumul Taberei, Nr.82, Bl. C16, Parter, Sector 6, Spatiul Comercial 1, Bucuresti 06:00 - 23:00
7 WINBET Doamna Ghica WinBet Sala de Jocuri, Sos. Colentina nr. 26, Bl. 64, parter, sector 2, Bucuresti 06:00 - 23:00
8 WINBET Mosilor WinBet Sala de Jocuri, Calea Mosilor nr. 274, Sector 2, Bucuresti 06:00 - 23:00
9 WINBET Rahova WinBet Sala de Jocuri, Sos. Alexandriei nr. 18, bl. L5, parter, Sector 5, Bucuresti 06:00 - 23:00
10 Agentia WINBET Pantelimon Agenția WinBet Pantelimon, Pariuri Sportive, Sos.Pantelimon, Nr. 254, Bl.55, parter, sector 2, Bucuresti 10:00 - 22:00
11 Agentia WINBET Prosper     Agenția WinBet Prosper, Pariuri Sportive, Sos.Mihai Bravu, Nr.452, parter, Microcentru Comercial, Sector 3, Bucuresti 10:00 - 22:00
12 Agentia WINBET Obregia Agenția WinBet Obregia, Pariuri Sportive, Bld. Dr. Alexandru Obregia, nr. 16, bl. 16, parter, sector 4, Bucuresti 10:00 - 22:00
13 Agentia WINBET Calea Floreasca Agenția WinBet Floreasca, Pariuri Sportive, Calea Floreasca, nr. 111-113, parter, spatiul comercial nr. 7, sector 1, Bucuresti 10:00 - 22:00
14 Agentia WINBET Iuliu Maniu Agenția WinBet Iuliu Maniu, Pariuri Sportive, Bd.Iuliu Maniu, Nr.59 A, Bl.10, parter, sector 6, Bucuresti 10:00 - 22:00
15 Agentia WINBET Giurgiului Agenția WinBet Giurgiului, Pariuri Sportive, Sos.Giurgiului, Nr.94, parter, incinta Complex Progresul, sector 4, Bucuresti 10:00 - 22:00
16 Agentia WINBET Diham Agenția WinBet Diham, Pariuri Sportive, Bd. Basarabia, Nr. 170-176, parter, sector 2, Bucuresti 10:00 - 22:00

 

Î: Cum pot face o retragere cash?

R:

  • In meniul retragere selectați metoda de plată "CashPay winbet.ro".
  • Introduceți suma pe care doriți sa o retrageți și apăsați pe butonul "Pasul Urmator".
  • Alegeți locația din care doriți să vă ridicați banii și apăsați butonul "Pasul Urmator".
  • Verificați dacă informațiile cererii de retragere sunt corecte și apăsați butonul "RETRAGERE".
  • In meniul ‘’Istoric Plati’’ plata va fi afișată cu statusul "în asteptare".
  • După aprobarea plătii se va genera un cod secret.
  • Prezentați-vă cu buletinul și codul secret în locatie și comunicați casierului faptul că doriți să faceți o retragere.
  • Ridicați banii din locație.

IMPORTANT

  • Comisionul tranzactiilor este 0%.
  • Puteți efectua maxim 10 tranzacții cash în fiecare zi.
  • Pentru a efectua o retragere cash trebuie sa activați metoda de plată CashPay winbet.ro. Această metodă se activează automat atunci când faceți o depunere cash în locațiile disponibile.
  • Prezentarea buletinului în locație este obligatorie.
  • Banii se pot ridica imediat după ce cererea de retragere a fost aprobată.

Jocuri de cazino

Î: Cum pot juca?

R: Odată ce v-ați conectat și ați depus fonduri in contul dvs., puteți selecta ce joc doriți să jucați.

În ce privește parierea în scopul îndeplinirii cerințelor de rotire ale bonusurilor, se aplică o rată de contribuție diferită după cum urmează:

    Sloturi: 100% din pariul plasat va contribui la îndeplinirea cerinței de rotire;

    Video Poker: 25% din pariul plasat va contribui la îndeplinirea cerinței de rotire;

    Ruletă: 15% din pariul plasat va contribui la îndeplinirea cerinței de rotire;

Î: Cât durează ca un pariu să fie acceptat?

R: Pariurile sunt acceptate automat, dar WINBET își rezervă dreptul de a respinge unele pariuri sub anumite circumstanțe.

Î: Care este pariul minim?

R: Pariul minim diferă în funcție de furnizor și/sau de jocul selectat. Puteți verifica pariul minim direct din jocul selectat.

Î: Care sunt regulile jocului?

R: Vă rugăm să verificați regulile de joc din meniul Ajutor care se afișează când faceți click pe oricare dintre jocuri sau să accesați această pagină.

Î: Cum pot să depun o plângere?

R: În cazul unui presupus abuz de cont, erori de depunere și / sau retragere, precum și orice alte reclamații apărute în timpul sau în legătură cu utilizarea site-ului online, utilizatorii trebuie să se adreseze mai întâi agenților noștri. În acest fel vom putea să ajutăm în cel mai scurt timp posibil și să rezolvăm problema într-o manieră reciproc avantajoasă.

Î: Unde pot vedea pariurile pe care le-am făcut?

R: Vizitați "Profil" și apoi secțiunea "Istoricul pariurilor".

Î: Pot juca de pe dispozitivul mobil?

R: Puteți accesa jocurile noastre mobile vizitând site-ul nostru web utilizând telefonul smartphone sau tableta. Jocurile mobile sunt disponibile în prezent în majoritatea sistemelor de operare iOS și Android.

Î: Am pierdut conexiunea în timpul unui joc; Ce se întâmplă cu pariul meu?

R: Dacă sunteți deconectat în timpul unui joc, vă rugăm să restabiliți conexiunea la Internet și să vă conectați la contul dumneavoastră. Când încercați să începeți orice joc, sesiunea neterminată va fi încărcată.

Î: Care sunt regulile jackpot-ului?

R: Informații despre MISTERY JACKPOT pot fi găsite pe această pagină.