Cărți Jackpotfise

Joc Responsabil

Introducere

WINBET își dorește ca toți clienții săi să se bucure de jocurile de noroc, ca o opțiune de divertisment planificată și bugetată. De asemenea, siguranța jucătorilor noștri este prioritatea noastră principală. Protecția jucătorilor se bazează pe legislația în vigoare, pe excluderea minorilor de la ofertele noastre precum si protecția vieții private, ceea ce include o prelucrare responsabilă a datelor și a tranzacțiilor financiare. Autorități independente asigură corectitudinea serviciilor oferite de noi și garantează caracterul aleatoriu al jocurilor de noroc, care sunt strict monitorizate. Toate materialele promoționale au în vedere și protecția jucătorilor prin limitarea ofertei strict la ceea ce poate fi livrat. Ne asumăm răspunderea în ceea ce privește siguranța ofertei noastre de joc. Programul de monitorizare online practicat de WINBET.ro garantează protecție împotriva fraudei.

Măsuri anti-dependență:

Majoritatea jucătorilor de cazinou utilizează serviciile oferite de cazinou cu moderație și în scopul divertismentului. Există tipuri de activități care sunt inofensive atunci când sunt practicate cu moderație, dar care pot lua proporții la anumite persoane, transformându-se în probleme. Astfel, nu este exclusă posibilitatea unor probleme personale ce pot fi cauzate prin participarea la pariuri și jocuri de noroc. Pentru a le oferi cea mai bună asistență clienților noștri, toată corespondența acestora în legătură cu Jocul Responsabil este centralizată de echipa de asistență clienți care lucrează și la elaborarea de sugestii destinate clienților privind jocul responsabil, precum și măsura în care aceștia pot participa responsabil la joc. În cazurile în care se ajunge la concluzia că există o dependență de joc, participarea la oferta de joc va fi interzisă, iar clientul va primi sprijin și consiliere în găsirea unui ajutor specializat în zona în care acesta locuiește.

Când este posibil ca jocurile de noroc să reprezinte o problemă?

Următoarele aspecte evidențiază o serie de întrebări pe care un jucător ar trebui să și le pună sieși și celor dragi pentru a identifica semnele potențiale ale unei probleme legate de jocurile de noroc. Deși aceste întrebări nu reprezintă un test diagnostic, psihologic sau medical și nu ar trebui utilizate ca atare, mulți oameni care au apelat la linii de asistență pentru jocuri de noroc au răspuns da la una sau mai multe din următoarele întrebări:

• Pierzi timp de lucru din cauza jocurilor de noroc?

• Jocurile de noroc fac ca viața ta acasă sa fie nefericita?

• Ai simțit vreodată remușcări după ce ai pariat?

• Câștigi vreodată bani pentru a te ajuta să plătești datorii sau pentru a rezolva alte dificultăți financiare?

• Îți scad jocurile ambiția sau eficiența?

• După ce pierzi, simți că trebuie să te întorci cât mai curând posibil pentru a-ți recupera pierderile?

• După o victorie, ai o dorință puternică de a continua și de a câștiga mai mult?

• Pariezi de multe ori până la ultimul leu?

• Te împrumuți vreodată să îți finanțezi jocurile de noroc?

• Ai vândut vreodată bunuri imobiliare sau proprietăți personale pentru finanțarea jocurilor de noroc?

• Ești reticent in a folosi "bani de joc" pentru cheltuielile obișnuite?

• Pariurile te fac sa uiți de bunăstarea familiei tale?

• Pariezi vreodată mai mult timp decât ai planificat?

• Pariezi vreodată pentru a scăpa de griji sau probleme?

• Ați comis vreodată vreun comportament ilegal pentru finanțarea jocurilor de noroc?

• Jocurile de noroc vă fac să aveți dificultăți de somn?

• Certurile, dezamăgirile sau frustrările creează o dorință de a paria?

• Aveți o dorință de a sărbători norocul cu câteva ore de joc?

• Ați observat vreodată vreun comportament auto-distructiv ca rezultat al jocurilor dvs. de noroc?


Dacă ați răspuns "da" la una sau mai multe întrebări de mai sus, atunci vă recomandăm să vă adresați unui specialist. Puteți găsi ajutor aici: http://jocresponsabil.ro/

Protecția minorilor

WINBET este o companie dedicata în ceea ce privește Jocul Responsabil și protecția persoanelor sub 18 ani. Toți clienții trebuie să dovedească faptul că au vârsta legală. În România, această dovadă se poate face prin furnizarea CNP-ul care este înscris pe orice act de identitate. Orice alterare de CNP este mai întâi verificată printr-un algoritm, iar apoi de către experții anti-fraudă ai echipei WINBET. Suspiciunile legate de minorii care au folosit datele reale ale membrilor familiei, ale rudelor ori prietenilor sunt rezolvate prin contact direct cu clientul pentru a clarifica situația. Până la terminarea investigației, conturile de joc pot rămâne blocate (conectarea este interzisă). Vârsta jucătorului este imediat verificată la înregistrarea contului. Orice discrepanță duce la blocarea contului.

Limită la depunere

Ca parte a angajamentului pe care ni l–am asumat în materie de jocuri de noroc responsabile, aveți posibilitatea de a alege să vă setați în fiecare zi (24 de ore), săptămânal sau lunar o limită de depunere pe contul dvs. Pentru a seta o astfel de limită de depunere, vă rugăm să luați legătura cu Departamentul de Asistență Clienți menționând dacă doriți o limită zilnică de depunere (24 de ore), una săptămânală sau lunară, precum și suma pe care doriți să o stabiliți. O scădere în ceea ce privește nivelul dvs. maxim de depunere va intra imediat în vigoare, în timp ce o majorare a nivelului dvs. maxim de depunere va avea efect după de 24 de ore.

Auto-excluderea

În calitate de operator responsabil, recunoaștem faptul că jocurile de noroc pot deveni o reală problemă pentru unii utilizatori. Pe cale de consecință, le oferim utilizatorilor noștri posibilitatea de a se auto-exclude din folosirea site-ului web și a serviciilor, sau de a-și seta anumite limite financiare în legătură cu jocurile de noroc pe care le joacă.

Aveți posibilitatea de a alege să vă excludeți din a mai plasa tranzacții de jocuri de noroc pe o anumită perioadă de timp (pe minim 7 zile și maxim 6 de luni). Pentru a alege perioada de auto-excludere, vă rugăm să luați legătura cu Departamentul Asistența Clienți menționând dacă doriți să vă auto-excludeți pe o perioadă de 7 zile, sau 3 luni, sau 6 luni. Prin faptul că formulați o astfel de solicitare la Departamentul de Asistență Clienți, prin care doriți să fiți exclus de pe site-ul WINBET și din cadrul serviciilor pe care le oferim, recunoașteți și conveniți să vă blocăm contul și să nu mai puteți plasa astfel pariuri in perioada menționată, cu începere cât mai curând posibil de la primirea solicitării dvs. (și, în orice caz, nu mai târziu de următoarea dată când încercați și vă înregistrați). In perioada de auto-excludere, nu veți putea să pariați și nu veți putea să vă accesați contul. În baza solicitării dvs., vă vom înapoia orice solduri, inclusiv profiturile din pariuri restante cu privire la evenimente care se produc după începerea perioadei de auto-excludere.

După ce auto-excluderea va fi implementată, vom întreprinde toți pașii rezonabil necesari pentru a înceta să vă mai transmitem materiale legate de marketing. Vă rugăm să luați în calcul faptul că aceste mențiuni se referă numai la materialele de marketing trimise de noi. Poate exista o scurtă întârziere între perioada implementării actului de auto-excludere și încetarea transmiterii acestor materiale de marketing.

În timpul perioadei de auto-excludere, promiteți să nu vă sustrageți, sau să nu încercați să vă sustrageți prevederilor acordului de auto-excludere, prin încercarea de a plasa pariuri pe site-ul WINBET sau serviciile pe care le oferim, fie personal fie prin intermediul unui terț. Orice conturi care se va descoperi a fi încălcat acordul de auto-excludere vor fi închise la momentul respectivei constatări. Vă rugăm să luați aminte la faptul că dacă vă accesați contul și / sau deschideți un cont nou pe perioada de auto-excludere prin orice mijloace frauduloase sau prin introducerea în mod deliberat a unor informații incorecte, iar mecanismele noastre de verificare automată nu vor împiedica acest lucru, nu avem niciun fel de responsabilitate sau răspundere față de dvs. sau de orice terță parte în ceea ce privește activitatea de jocuri de noroc ce se desfășoară (inclusiv în ceea ce privește returnarea oricăror depuneri, câștiguri, sau orice alte asemenea fonduri cu privire la activitatea respectivă). Orice Conturi noi pe perioada acordului de auto-excludere vor fi închise imediat ce le vom detecta.

Puteți solicita auto-excluderea de maxim 3 ori. După a 3-a auto-excludere, contul va fi închis definitiv si nu va mai putea fi redeschis.

Perioada de inactivitate

Perioada de Inactivitate reprezintă timpul de inactivitate al unui jucător in platforma WINBET. Operatorul poate stabili numărul de minute pe care un jucător le poate petrece inactiv. Jucătorii care au atins limita de timp primesc un mesaj corespunzător și sunt deconectați.

Ceasul serverului

Ceasul Serverului poate fi văzut în permanență de jucători și este afișat pe toate paginile in coltul din stânga jos.